Saturday 18 February 2012

Patahnya Side Miror Pokteh

Salam/Salam Sejahtera.....

Wasap bro! 17.02.2012 aritue aku telah menggantikan side mirror baru utk pokteh setelah berusehe mcm2 cara utk `menyelamatkan' side mirror yang lama yang dah nak patah.. sebab patah aku pun tak tau berpunce dari mana.. samaada orang langgo ke... or berpunce dari pomen kedai yang selalu aku pi yang suka menolak keluar pokteh dari dalam kedai dengan memegang side miror...atau pun mmg dah sampai ajalnye hu..hu..

Side miror yang lama bukan yang ori sebenarnya.. owner lama pokteh dah tuko yang after market... setelah side mirror tue terlentok n tak dapat diselamatkan lai aku pun pi la tuko dengan yang baru.... sebenarnye aku mmg suke side mirror yang lama sebab rupa parasnya yang cun. Agak susah gak nak mencari side mirror utk motor yang ber`fairing' nie... dari kl membawa ke s.alam aku menjejakinya hu..hu..... akhirnya alhamdulillah aku dapat side mirror yang sama utk pokteh berharga RM 200 sepasang.. cume takde stiker carbon je macam yang lama.. he..he..





 Pokteh cacat tanpa side mirror sebelah...


 




Pokteh dapat side miror baru!




No comments:

Post a Comment