Monday 27 February 2012

Bajet Tahun 2012 Utk Pokteh: Air Filter + Plug

Salam/Salam Sejahtera....

Tayo dah ok... absober dah ok... kini tibalah masanya utk aku tuko air filter la plak... kalau mengikut bajet pokteh kat sini aku nak tuko airfilter jenis DNA.So Pada 3.02.2012 aku pi la anto pokteh kat kedai yang biase aku pi tapi.... DNA airfilter utk er6 dah takde stok plak.. aku di rakemenkan dengan BMC airfilter. pandangan dari mata aku setelah dibuat perbandingan material antara BMC n DNA (tapi DNA untuk model lain) sama je cume pomen cakap frame BMC lebih keras sket berbanding DNA wallahualam..... alang2 dah buka tangki minyak untuk tuko airfilter. aku toko sekali plug untuk pokteh memandangkan pokteh pun dah berjalan sejauh 18930KM. Untuk Airfilter aku habis RM 300 dan Plug 50 sebiji x 2= RM 100











Airfilter standet (Depan)... dah berkarah!





(Belakang)

No comments:

Post a Comment