Tuesday 1 October 2013

Photoshoot Bersama Pielang Bikers

Salam/Salam Sejahtera..

Wasap Bro! Fuhhhhhh lama tui aku tak update blog kesayangan aku nie... almaklumla 2 tiga menjak nie.. aku tak ride ke mana2 sangat.. cuma bulan 8 haritue aku der ride ngan ajun kat Fraser Hill. Insyallah lepas post nie aku kongsi ngan korang ye. Berbalik pada cerite Photoshoot nie.. Seorang daripada Pielang Bikers yang berbakat besar dalam bidang fotografi iaitu Bro Fairus @Akukahitu telah mengadakan sesi photoshoot pada malam 23.08.2013 yang bertempat di lorong belakang deretan kedai di Desa Melawati. Disebabkan mendapat sambutan yang menggalakkan. lebih 30 biji motor yang hadir beb, maka  Bro Fairus @Akukahitu telah mengajak geng2 photographer untuk menjayakan program pada malam itu. Aku mengambil kesempatan untuk mencedok ilmu2 fotografi almaklumlah masih baru didalam dunia fotografi nie.




















disebabkan melibatkan banyak moto, maka 3 lokasi photoshoot telah dibuat, aku nak kongsikan hasil gambo aku yang tak seberapa pada malam tue.










































Bro Fairuz @ akukahitu. Kredit pada beliau..












Dalam kui 12 mlm sesi photoshoot masih berlangsung.. memandangkan esoknya aku ader ride. so aku calo dulu. Pepun satu pengalaman yang menarik utk aku..

Sekian...

No comments:

Post a Comment