Tuesday 26 February 2013

Ride Kerja Ke Cherating (Part II)

Bersambung dari Part I..

Lepas sesantai kat Pantai Cherating kiteorang pun menuju ker Suria Beach Resort Cherating utk check in...





Alhamdulillah.. Pokteh dpt tempat tongkat yang best.







Aku antara peserta terawal yang sampai sebab kebanyakan kakitangan bahagian aku yang lain datang dengan bas yang disediakan. Rest2 n solat sebelum aboyNajun keluar ke pantai yang berada di resort utk memetik gambo..









Penduduk setempat memancing..







Kakitangan Bahagian aku beriadah petang main bola tampar pantai n mandi kolam.


Malam tue lebih kurang kui 8.30 mlm kiteorang ada Mesyuarat Bahagian sehingga kui 10.30 mlm sebelum bersurai..


18.02.2013

Awai pagi lepas solat subuh kiteorang dengan semangatnya bangun untuk memetik gambo sunrise sebelum pi sapan.. tapi keluar2 bilik tgk hujan plak...hu..hu.. takde rezeki pagi tue.. camne bleh tak perasan pagitue hujan...

8.30pg-4.00ptg aku menghadiri meeting/perbincangan seperti yang dijadualkan. Hujan dari pagi membawa ke petang. kalau ikutkan waktu petang ada acara teambuilding...Kalau hujan maknanya acara teambuiding yang dirancang oleh pihak urusetia terpaksa digantikan dengan game indoor yang lain.Alhamdulillah akhirnya hujan benti dan memberi peluang kepada kiteorang utk mengikuti acara teambuilding yang telah dirancang.

aktiviti2 team building yang diadakan pada petang tue..





Game ala-ala explorace...




Syok gak main terompah gergasi nie...





Kaki tiga...




 Lari dalam guni




Tarik tali... (nak terputus usus aku ha..ha..)




Acara wajib dari tahun lepas... tangkap belon pakai tuala






Alhamdulillah game petang tue berjalan lancar dan seronok tanpa ada perkara yang tidak diingini...ajun ditugaskan untuk mengambil gambo pada petang tue. Pada sebelam malam adalah acara yang ditunggu2 iaitu BBQ. Tema pada malam tersebut adalah hawaiian... ada sesi peyampaian hadiah n sesi karaoke.














mmg seronok malam tue dengan melayan gelagat2 orang opis aku yang sporting... acara abis dalam kui 11.30PM.  mata pun dah ngantuk..... balik bilik tido....

bersambung....

No comments:

Post a Comment