Thursday 8 November 2012

Pekene Burger Bakar Kaw Kaw

Salam/Salam Sejahtera...

Wasap bro! 1.11.2012 tue dek kerana ajun teringatkan burger rusa yang kiteorang makan kat Bukit Fraser tak lama dulu klik sini (kisah disebalik burger rusa tersebut), aku pun usya2 mane tempat kat K.L yang jual Burger Rusa kat mr. google. Sekali mr google perkenal kat aku pasal burger kaw-kaw kat seksyen 2, Wangsa Maju. Memandangkan aku tak pernah makan Burger Bakar, aku pun mencadangkanlah kat ajun untuk mencuba..YESSSS! cadangan aku diterima! hu..hu... so petang tue lepas balik kije aboyNajun pun angkat tongkat utk ke tempat yang dimaksudkan. Cari punya cari nasib baiklah jumpa.. rupa2nya warung burger nie terletak betui2 kat depan MOK Motor (Dealer Kawasaki). Lepas tongkatmotor, utk pi pekena burger, malangnya kedai belum bukak lagi... dieorang baru nak buat persiapan... katanya kedai bukak kui 6.45 petang. masetue jam aku baru menunjukkan kui 6.00 petang.. aduhhhh perut dah keronchong untuk ana hu..hu... memandangkan kiteorang pun ada barang nak cari so kiteorang pun angkat tongkat ke jusco wangsa maju... Dalam kui 7.00 petang kiteorang datang balik ke warung burger tue. Makkkkaii.... orang dah siap berbaris dah utk amik order... jom usya gambo..







Mok Motor



Beratur ambil order..



Tukang ambil order

 





 aboyNajun was here!


Set Burger Single Daging Cheese (kalau set dapat sosej 2 + air dengan menambah RM 2.50) kalau tanpa set harga single daging Cheese RM 8.50







Pokteh setia menanti di tepi jalan hu..hu..








Settle!!!

 
Burger Daging



 Burger Ayam








No comments:

Post a Comment