Thursday 4 August 2011

Penyeri Jalan TAR

Wasap Bro!

Petang smalam lepas balik kije aboyNajun pergi usya2 Jalan TAR.. almaklumla nak raye nie kat sana mmg meriah.. Walaupun hujan lebat jap petang semalam ketika aku hendak menjemput orang umah kat opis dan semasa hendak menuju ke Jalan TAR, namun semangat kiteorang utk cuci mate kat jalan TAR tetap utuh. hu..hu... bagi aku.. kat jalan TAR tue sume sama je cam tahun2 terdahulu kecuali tahun nie ader special sket coz aku ader terjumpe `awek' yang ramping kat sane.. `awek' nie ada kat satu kedai yang jual selipar kot..fuhhhh awek nie kecik je tapi mmg comey ... hu..hu... sempat gak aku amik gambo utk tatapan korang... jom usya...!

Jalan Tar Chopper....

Haah inilah `awek' yang aku cakapkan tue... comey tak?























                                                                                                                                                                                                                                           
Menggunakan enjin Lambreta....

No comments:

Post a Comment